PAYLAŞ

İşte sosyal medyanın atarlı Güzin Abi’si! #muratövüç

İşte sosyal medyanın atarlı Güzin Abi’si! #muratövüç! İşte herkesin konuştuğu internet fenomeni! Verdiği tavsiyeler ve sivri dilli tespitleriyle sosyal medyanın atarlı Güzin Abi’si olan Murat Övüç: Babamdan bana kalanları insanlarla paylaşıyorum. Sevgilisine 20 bin liralık çanta alıp garibana bir çift ayakkabı almayacak adamlar var. Onlardan midem bulanıyor.

Instagram’ın son dönemdeki en popüler isimlerinden Murat Övüç; ülke gündemiyle ilgili dobra açıklamaları ve ihtiyaç sahiplerine yaptığı yardımlarla dikkatleri üzerine çekti. Gerçek hayatta ne yaptığını, ne ettiğini bilmesek de; Övüç çektiği videolarla kendisini sevdirip geniş kitlelere ulaştı. Tabii onun için ‘Şov yapıyor’ diyenler de var. Şimdi Övüç’ün kim olduğunu öğrenme vakti… Instagram’ın son fenomeni, hakkındaki her şeyi GÜNAYDIN’a anlattı…

‘Fenomen’ kelimesini çok sevmiyorum; ben fenomen falan değilim, sıradan bir insanım. 10 yıl önce nasılsam, hâlâ öyleyim. Biz eski Fatihliyiz, 30 yıl orada yaşadık. Pertevniyal Lisesi’ni bitirdikten sonra Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Bölümü’nde okudum. Yedi yıl evli kaldım ve 16 yaşında bir oğlum var. İyi ki evlilik yaşamışım. Evladımla nefes alıyorum, onunla yaşıyorum. Babam kabzımaldı… Şimdi aile şirketlerimiz var; Beyoğlu’nda otel ve restoranlar işletiyoruz. Kira gelirlerimiz de var. Üç ablam, bir abim var, çok şükür annem de başımızda. İşlerin başında ise abim duruyor. Gelirleri her ay bir kardeşe veriyoruz.

OKU ➤  Begüm Kütük'ten olay açıklamalar!

Herkes Instagram’da popüler olup para kazanmaya çalışırken, siz kazandıklarınızı dağıtıyorsunuz. Neden?

İnsanlar, ‘Fenomen oldun, parayı buldun’ diyor. Belki fenomenlikle köşeyi dönen vardır ama bende para her zaman vardı. Babamın bıraktığı serveti ölene yesek yine bitiremeyiz. Babam öldükten sonra, hakkıma düşeni ve fazlasını paylaşmayı seçtim. Tek bir gerçek var; o da ölüm… Neyin peşindeyiz ki… İki metre kefen bulabiliyorsak, ne ala…

‘Robin Hood’ gibisiniz yani… Kendi paranızı paylaştığınız gibi, zenginden alıp fakire verdiğinizi de görüyoruz. Bu sosyal duyarlılığınız nasıl başladı?

İki yıl önce Ramazan ayında babam rahmetli oldu. Çalışanlarımız için erzak paketleri dağıtırdık. İnsanları teşvik etmek için, hazırladığım 10 koliyi Instagram’da yayınladım. ‘Herkes dostuna, komşusuna böyle bir güzellik yaparsa, çok daha huzurlu bir Ramazan yaşarız’ diye paylaştım. O Ramazan, çevreden gelenlerle birlikte tam 690 adet erzak paketi dağıttım. İnsanlar, ‘Murat Bey size para gönderelim, siz de ihtiyaç sahibi kişilere iletin’ diyor. Ben de o parayı alıp videosunu çekerek, ‘Abi paranı buraya verdim’ diyorum. Böylelikle bir güven oluştu; güzel şeyler yaptık, yapmaya da devam edeceğim.

Birçok insana yardım etmeye çalışıyorsunuz ama sizin hiç derdiniz yok mu?

Olmaz olur mu… Ablam ikinci evliliğini yaptı ve adam alkolik çıktı, ablamı dövüyor. Ablamın ilk evliliğinden olan çocuğuna da eziyet ediyor. Tüm aile ‘Ne yapabiliriz?’ diye toplandık ama ablam “Onu seviyorum, düzelecek” diyor. Neticede değişen bir şey yok. İnsanların derdine derman olmaya çalışıyorum ama kendi ailemden birine olamıyorum.

OKU ➤  Mutlu çift birbirlerine böyle dolandı

Paylaştığınız videolarda duygulandığınızı da görüyorum…

Geçenlerde üç gün ağladım. Diyarbakırlı bir kardeşim fotoğrafını göndermiş, bir de video çekmiş. “Abi üniversite birinci sınıfa gidiyorum, ailemin durumu çok kötü. Ayakkabı alacak durumumuz yok, bunu bir tek sana söylemek istedim” demiş. Telefon numarasını istedim, konuştuk. “Eğer gocunmazsan, benim bir sürü ayakkabım var, sana gönderebilir miyim?” dedim. “Çok sevinirim abi” dedi. İnsanların ayakkabısı yok, ben 80 çift ayakkabıya para yatırmışım. ‘Ben ne kadar terbiyesiz biriyim’ diye kendime kızdım. O çocuğa üç çift ayakkabı gönderdim. Kız arkadaşıyla birlikte “Murat Abi seni çok seviyoruz” diye video göndermişler. Bu bana yetti.

Evet, bir dönem sanat camiasıyla yakındım ve onlarla güzel şeyler yaşadım. Birçok önemli isimle tanıştım ama midem bulandı. Şerefsizlik, karaktersizlik, en yakınlarının eşlerine yan gözle bakma; hepsi onlarda… O yüzden kendimi geri çektim. O elitlerle ilgili bir şey anlatmak istiyorum: Adamın hem karısı, hem sevgilisi var. Sevgilisine 20 bin liralık çanta alıyor ama ‘Burada bir gariban var, bir çift ayakkabı alır mısın?’ desen, emin ol almaz. İşte o yüzden onlardan midem bulanıyor.

Bir başka Instagram fenomeni Kerimcan Durmaz ile kıyaslanıyorsunuz. Bu durum sizi rahatsız ediyor mu?

Evet, bir dönem bizi birbirimizle çarpıştırmaya çalıştılar. Şu an o çok iyi bir yerde ama umrumda bile değil. O kendi yolunda, ben bambaşka bir yoldayım. Onunla mukayese edilmem mümkün değil. O gidip belki 50 bin liraya çanta alıyor, bense 10 liraya başka birini mutlu etmeye çalışıyorum. Aradaki fark bu.

OKU ➤  İşte Ece Seçkin'in makyajsız hali

Hayır ama adıma etkinlikler falan düzenleniyor. İnsanların sevgisini parayla satın alamazsınız. Şarkı söyleyen bir arkadaşım var, ona eşlik ediyorum. Hatta albüm teklifi de aldım; çok büyük paralar teklif ediyorlar. Bu saatten sonra artist olmaya niyetim yok. Parayı değil; gösterişi, havayı ve arabamı seviyorum. Kendi egomu tatmin edeyim yeter.

OĞUZHAN TORACI – Sabah Günaydın

BİR CEVAP BIRAK

Yorumunuzu girin
Adınızı buraya yazın